Tuesday 13 May 2014

Jurnal - Selasa (13 Mei 2014)



Hari ini cuti.Selamat Hari Wesak.Seronok kerana sekurang-kurangnya satu hari ini saya dapat mengulangkaji lagi kertas yang akan diambil esok dan hari-hari seterusnya.Pagi ini saya bangun dengan agak malas.Tapi kuatkan juga semangat kerana subjek biologi masih belum habis diulangkaji.Sedihnya hari ini kerana hari cuti, saya terlambat turun ke dewan makan.Dewan makan telah dikunci.Laparnya terasa pagi ini.Tapi tak apa, pukul 10.00pagi nanti saya akan ke dewan makan untuk makan.

Saya dan rakan-rakan Foundtion yang lain ke kelas tambahan Matematik.Cikgu Suzaina sangat prihatin dan baik hati kerana waktu cuti begini pun dia datang dan sanggup mengadakan kelas tambahan untuk kami. 

Petang ini setelah tidur sebentar, saya sambung ulangkaji semula.Hari ini memang target ulangkaji,ulangkaji dan ulangkaji hinggalah ke malam.


 
A truly rich man is one whose children run into his arms when his hands are empty.

No comments:

Post a Comment